środa, 7 marca 2012

"Frittata" w Niedobrych Literkach

Z okazji jutrzejszego Dnia Kobiet w Niedobrych Literkach opublikowano moje opowiadanie pt. "Frittata". Wszystkim paniom życzę smacznego!!!

Fragment:

"Moja siostra płakała w pokoju, a ja przygotowywałam frittatę. Pyszną frittatę, w sam raz na szybki numerek… w kuchni, przy desce do krojenia, z patelnią w dłoni. Przygotowywałam ją ze mściwą miną i gniewem w sercu. Moja siostra, najukochańsza siostra, cierpiała z podręcznikowego wręcz powodu. Z winy mężczyzny. Nie dość, że Marek ją zdradził i pobił, to jeszcze okazał się egzemplifikacją paskudnego archetypu męskiej szowinistycznej świni w wydaniu deistyczno-ewolucyjnym.

Drań nie pozostawił nam wyboru.

Mieszkanie posprzątałyśmy na błysk, wypolerowałyśmy sztućce, a noże naostrzyłyśmy tak, że samo patrzenie na ich lśniące ostrza z nierdzewnej stali sprawiało nam bolesną przyjemność. Bez wątpienia byłyśmy przygotowane do zaaplikowania Markowi końskiej dawki zemściwości – tego bękarta sprawiedliwości i zemsty. Pozostała nam tylko jedna rzecz do zrobienia. Frittata. (...)"

Brak komentarzy: