sobota, 29 czerwca 2013

Premiera "Zombiefilii"

Gdy to napisałem - a przez "to" rozumiem tekst, który teraz czytasz - było już po północy. Skończyłem oglądać dziesiąty odcinek "American Horror Story: Asylum" i pomyślałem, że zaraz zabiorę się za lekturę "Wurta" Noona albo dokończę "Ocean at the End of the Lane" Gaimana, albo sięgnę ponownie po jedno kunsztownych z opowiadań Lairda Barrona, Joela Lane'a lub Simona Strantzasaoczywiście, zaraz po sprawdzeniu swojego profilu na Facebooku, przeczytaniu newsa o publikacji "Zombiefilii" i napisaniu na blogu, że pierwsza rodzima antologia poświęcona żywym trupom została udostępniona do ściągnięcia na wydaje.pl w formatach pdf, epub i mobi. Ostatecznie, po krótkim namyśle, wróciłem do łóżka z "Zombiefilią"

2 komentarze:

Kacper Mystkowski pisze...

Ogólnie to bardzo ciekawego bloga prowadzisz i mimo tego, że nie interesuje się metalem mogłem tu poczytać coś interesującego.

pozdrawiam
Kulnaro o kulturze

Bartek (BD) pisze...

Dzięki! Miło mi.