środa, 22 kwietnia 2015

Nowa recenzja

Na stronie leniwiecliteracki.pl pojawiła się mająca formę dialogu recenzja mojego debiutanckiego zbioru Za garść zbawienia i inne opowiadania. Dowiedziałem się o niej przypadkiem, tuż przed moimi imieninami. Nie ukrywam, że opinie i uwagi recenzentów, Pokrzywnicy i Ciernika, sprawiły, iż do końca dnia nie schodził z mojej twarzy szeroki uśmiech. 

"Ciernik: I co powiesz po skonsumowaniu „Garści zbawienia”?

Pokrzywnica: Dobra! Gęsta, mięsna chili soup. Z metafizyczną papryką i czarną kawą na deser. Tylko strasznie dużo ołowianych kulek w tym mięsie…

Ciernik: Cóż, taka specyfika kuchni tego autora. (...)"

Całą recenzję możecie przeczytać tutaj.

Za garść zbawienia i inne opowiadania to zbiór dwunastu opowiadań i sześciu literackich szortów, które oferują bezkompromisową przejażdżkę po bezdrożach mojej wyobraźni rozmiłowanej w opowieściach niesamowitych, dziwacznych westernach i amerykańskich muscle cars. Zawiera teksty publikowane w Nowej Fantastyce, Horror Masakrze, Qfancie, Niedobrych Literkach, Szortalu oraz w antologiach Po drugiej stronieBizarro Bazar i Zombiefilia.

Ebook Za garść zbawienia i inne opowiadania można kupić na wydaje.pl. Osobom nieznającym mojej twórczości polecam ściągnięcie i przeczytanie darmowego fragmentu zawierającego opowiadanie „Bezprawie” i szort „Zombie blues”

Brak komentarzy: